Nehéz 7 kedvenc videojátékot választani, de megpróbálkozom vele:

  • Heroes of Might and Magic III

Szerintem nem igazán van mit magyarázni rajta. Minden idők egyik, ha nem a legjobb körökre osztott stratégiai játéka. Egy élettel teli fantasy világ gyönyörű 2D-s grafikával, egyszerűen letehetetlen, főleg ha nem egyedül játszunk. Azóta vagy 4 folytatást kapott, de egyik sem ér fel hozzá.

  • WarCraft II

Nem agyaltam sokat, hogy ez, vagy a III rész legyen rajta a listán. Egyértelmű volt, hisz bár a legújabb epizódnak is rengeteg erőssége van, és sok tekintetben jobb mint az előd, nekem mégis ez az igazi WarCraft.

  • Grand Theft Auto V

Na itt már elég nehezen döntöttem, hisz számomra a Vice City-vel megosztott első helyen ez a sorozat legerősebb darabja. Azért választottam a pár éves iterációt, mert valójában a hangulatot leszámítva minden téren jobb az elődnél: fedezékrendszeres harc, szép grafika, nagyobb világ, több lehetőség, kifejezetten jó történet. Egyedül a ’80-es évek Scarface világa hiányzik, egyszer talán oda is visszakalauzolnak minket a RockStar-os srácok.

  • The Last of Us

Cormac McCarthy Pulitzer-díjas, zseniális regénye, az Út elevenedik meg előttünk, némi zombijárvánnyal megspékelve. A játékmenet nem mutat sok újdonságot, és megvannak a maga kis bugjai és hibái, de a hangulat és a történet mindenképp a legjobbak közé emeli. Minden PS3 és PS4 tulajnak kötelező!

  • Batman Arkham Asylum

Batmanként berobbanni a Joker által irányított Arkham elmegyógyintézetbe, és szétverni minden gonosztevőt. Kell ennél több? Egyértelműen a komor DC hangulat és az ötletes harcrendszer viszi a hátán, és ez nekem elég is volt, hogy a kedvenceim közé soroljam.

  • Far Cry 3

Nehéz megfogalmazni, pontosan miért is került a listára, mert egyszerűen csak a kedvenc FPS játékom. Felfedezni az erdőt, kiiktatni az ellenséges támaszpontokat, összevadászni a különböző felszerelésekhez szükséges alapanyagokat… Nem gondoltam voln, hogy ennyire tetszeni fog, és mégis.

  • The Movies

Nem is értem, miért csak itt a végén jutott eszembe ez a “remek” játék. Nem véletlen az idézőjel, valójában rengeteg buta, idegesítő hibától szenved, de még így is elképesztően király dolog a saját filmstúdiónkat igazgatni!

Hozzászólás